Všeobecné obchodné podmienky/ VOP
Vitajte!
Používaním webovej stránky a súvisiacich služieb (ďalej len „služby“) súhlasíte ako užívateľ služieb (ďalej len „užívateľ“) so službami VOP, pričom si uvedomujete, že nie sú písomne uzavreté. Aktuálna verzia VOP je umiestnená na našej webovej stránke. V prípade akýchkoľvek sporov bude konečné VOP predstavovať iba verzia dostupná na našej webovej stránke.
Kontakt:
Adresa: Samuel Šubík Poruba 145 972 11 Poruba Slovensko web: www.b2bvegis.sk e-mail: obchod@vegis.sk |
IČO: 52 740 536 IČ DPH: SK1126030532 |
Dokument je zverejnený výlučne v elektronickej podobe, neuzatvára sa v tlačenej forme.
V prípade otázok ohľadom funkčnosti, objednávok a dodacích podmienok webshopu nás neváhajte konaktovať cez dostupné kontakty.
Predmetné VOP sa vzťahujú na právne vzťahy prezentované na webstránke poskytovateľa /www.b2Bvegis.sk/.
1. Výklad základných pojmov
- Poskytovateľ: predávajúci
- Kupujúci: fyzická osoba podnikateľ právnická osoba, objednávateľ tovaru, užívateľ web stránky, dotknutá osoba
- Zmluva: záväzkoprávny vzťah medzi poskytovateľom a kupujúcim
- Zmluvné strany: poskytovateľ a kupujúci
- Tretia osoba: osoba odlišná od kupujúceho a poskytovateľa
- Webstránka: www.b2bvegis.sk
- Tovar: predmet predaja a kúpy uvádzaný na webstránke
- Doručenie: preprava a dodanie tovaru kupujúcemu na miesto označené kupujúcim
- Prepravca: DPD,
- Označenie: zreteľné označenie tovaru v slovenskom jazyku
- Formy označenia: názov, ilustrácia, váha/objem, charakteristika, cena v EUR
2. Základné údaje
Údaje poskytovateľa: Samuel Šubík
Prevádzka a korešpodenčná adresa: Poruba 145, 972 11 Poruba
Kontakt s kupujúcimi: Samuel Šubík
Email: obchod@vegis.sk
Tel.: 0911 705 846
Otváracie hodiny zákazníckeho centra: PO - PIA, od 08.00 do 16.00 hod.
3. Základné ustanovenia
Kupujúci:
Fyzická osoba podnikateľ, ktorá sa preukáže paltným IČO a nie je konečným zákazníkom, alebo právnická osoba, ktorá uzatvorila s Predávajúcim zmluvu o kúpe tovaru odoslaním záväznej objednávky.
Kupujúci potvrdzuje, že odoslaním objednávky predávajúcemu, resp. telefonickým alebo e-mailovým objednaním súhlasí s obchodnými a inými podmienkami uvedenými na stránkach elektronického obchodu predávajúceho (ďalej len „kúpna zmluva”).
Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na dočasné prerušenie poskytovania služby spôsobené technickou údržbou obchodu alebo technickou závadou či už na strane prevádzkovateľa, alebo tretej strany poskytujúcej technické služby súvisiace s prevádzkou.
Podľa § 2 ods. 2 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov zákona č. podnikateľom sa rozumie:
- osoba zapísaná v obchodnom registri,
- osoba, ktorá podniká na základe živnostenského oprávnenia,
- osoba, ktorá podniká na základe iného než živnostenského oprávnenia podľa osobitných predpisov,
- fyzická osoba, ktorá vykonáva poľnohospodársku výrobu a je zapísaná do evidencie podľa osobitného predpisu.
- Právne vzťahy predávajúceho s kupujúcim, ktorý je podnikateľ, výslovne neupravené týmito VOP ani zmluvou medzi predávajúcim a kupujúcim sa riadia príslušnými ustanoveniami zák. č 513/1991 Zb., Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. V prípade akýchkoľvek rozdielov medzi VOP a individuálnou zmluvou, má prednosť text zmluvy.
Kupujúci si je vedomý, že mu kúpou produktov, ktoré sú v obchodnej ponuke predávajúceho, nevznikajú žiadne práva na používanie registrovaných značiek, obchodných názvov, firemných lôg či patentov predávajúceho alebo ďalších firiem, ak nie je v konkrétnom prípade osobitnou zmluvou dohodnuté inak.
3.1. Na VOP, vzťahy neupravené VOP sa vzťahuje právo SR, predovšetkým:
- zákon č. 22/2004 Z.z. o elektronickom obchode
- zákon č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník, v znení neskorších predpisov
- zákon č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní, v znení neskorších predpisov
- zákon č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov
- zákon č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov, v znení neskorších predpisov
- zákon č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa, v znení neskorších predpisov
- zákon č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku
3.2. VOP vstupujú do platnosti dňom ich zverejnenia na webstránke. Poskytovateľ si vyhradzuje právo na zmenu VOP. Zmeny poskytovateľ sprístupní najneskôr 14 dní pred ich účinnosťou na webstránke poskytovateľa. Kupujúci, aj neregistovaní, súhlasia s podmienkami VOP a zároveň vyhlasujú, že s nimi boli oboznámení a tie ich zaväzujú.
3.3. Poskytovateľ si vyhradzuje všetky autorské práva v súvislosti s webshopom, prezentovaným obsahom a prevádzkovaním webshopu. Použitie a kopírovanie všetkých materiálov, vrátane fotografií a textov je možné len so súhlasom autora a v súlade splatnou právnou úpravou. Prušenie autorského práva je trestné.
4. Tovar a služby
4.1. Prezentovaný tovar na webstránke poskytovateľa je možné objednať elektronicky ale aj telefonicky. Cena tovaru sa uvádza v EUR. Cena doručenia nie je v cene tovaru zahrnutá, tá sa účtuje v súlade s cenou dopravy podľa článku 7 VOP.
4.2. Tovar prezentovaný na webstránke poskytovateľa je riadne označený. Ilustrácia tovaru sa môže líšiť od skutočného tovaru - zmena dizajnu obalu. Poskytovateľ nezodpovedá za odlišnosti medzi ilustráciou a podobou skutočného tovaru.
4.3. V prípade vyskytnutia chýb pri označení tovaru na webstránke, poskytovateľ si vyhradzuje právo na opravu a koreciu vád. V tomto prípade poskytovateľ bezodkladne informuje kupujúceho o novom označení tovaru. následne môže kupujúci opakovane objednávku potvrdiť alebo od objednávky odstúpiť.
4.4. V prípade akčnej ceny, poskytovateľ informuje kupujúceho o podmienkach akcie.
4.5. Všetky produkty sú označené papierovou formou priloženou k produktu, resp. štítkom, ktorý obsahuje názov produktu, použitie, skladovanie a výrobcu. Dátum spotreby nájdete na každom produkte zvlášť. Čo sa týka použitia, kombinácií, obsahu a všetkých ďalších informácií, nájdete na našich webových stránkach a v popise konkrétneho produktu.
4.6. Výrobky sú BIO, certifikované SGS alebo TUV a dermatoligicky testované.
5. Objednanie tovaru
5.1. Tovar si môže kupujúci cez webstránku objednať len s registráciou alebo telefonicky
5.2. Ako postupovať pri objednávke tovaru
- Kupujúci označí tovar a množstvo tovaru, ktorý chce objednať
- Kupujúci presunie objednávku do košíka - pridaj do košíka. Kliknutím na košík si kupujúci môže prezrieť jeho obsah, stav a množstvo objednávky
- po kontrole množstva objednávaného tovaru kliknutím na "x" môže tovar z košíka odstrániť
- kupujúci zadá adresu a spôsob platby a doručenia
5.3. Spôsob platby a dopravy
- dobierka : dobierka v SR + 1.50 EUR - kupujúci uhradí sumu objednávky pri jej prevzatí
- platba prevodom na účet: Platobné údaje: SK42 1100 0000 0029 4808 5925 ako variabilný symbol uvedie číslo objednávky
-
Spôsob platby:Platba bankovým prevodom na účetPlatba dobierkou
Platba cez CardPay, portál prevádzkuje Tatra banka a.s. - platby kartami kartovych spolocnosti VISA, MASTERCARD, GooglePay a ApplePay.
5.5. Poskytovateľ pred zaslaním objednávky zrekapituluje a znova informuje kupujúceho o najdôležitejších skutočnostiach súvisiacich s objednávkou a to:
- hlavných vlastnostiach tovaru a počet tovaru
- celkovej sume objednávky, vrátane nákladov na dopravu, dodanie, poštovné - cena za dobierku
5.6. Oprava údajov
Kupujúci pred potvrdením a uzatvorením každého kroku objednávky má možnosť spraviť krok späť do predchádzajúcej fázy objednávky, s možnosťou prepísania a opravy zadaných údajov.
5.7. Kupujúci po zaslaní objednávky obdrží email s potvrdením objednávky, zároveň poskytovateľ oznámi kupujúcemu dostupnosť a termín doručenia tovaru. Potvrdené objednávky sú pre kupujúceho záväzné. Objednávky sú potvrdzované priebežne do 48 hodín. Poskytovateľ nenesie zodpovednosť za možnosť nedoručenia potvrdenia objednávky kupujúcemu kvôli zle zadanej emailovej adrese kupujúcim alebo kvôli nedostatočnému priestoru emailovej schránky kupujúceho.
5.8. Konečná cena uvádzaná na potvrdení objednávky zahŕňa všetky náklady.
5.9. O konečnej cene kupujúci obdrží oznámenie. Poskytovateľ zašle kupujúcemu faktúru na email kupujúceho najneskôr do 10 pracovných dní od odoslania objednávky. Kupujúci výslovne súhlasí s odovzdaním faktúry na email. Faktúra sa považuje za doručenú odoslaním emailu.
5.10. Odoslaním objednávky sa kupujúci zaväzuje prevziať objednaný tovar a zaplatiť za tovar dohodnutú cenu.
5.11. Poskytvateľ sa zaväzuje dodať správny druh a množstvo tovaru v dohodnutej cene podľa potvrdenej objednávky.
5.12. Poskytovateľ má právo zrušiť objednávku v prípade, keď nie možné zabezpečiť objednaný tovar. V takomto prípade kupujúcemu ihneď vráti už uhradenú cenu za tovar v plnej výške, alebo mu ponúkne náhradný tovar, ak s tým kupujúci súhlasí. Predávajúci má právo zrušiť objednávku tiež v prípade, ak sa nemôže skontaktovať s kupujúcim, najmä pre chybne uvedené kontaktné údaje.
51.3. Zrušenie objednávky zo strany kupujúceho nie je možné.
6. Spracovanie a vybavenie objednávok poskytovateľom
6.1. Objednávky sú spracovávané počas otváracích hodín. Mimo otváracích hodín je tovar možné objednať, objednávky budú spracované nasledujúci pracovný deň.
6.2. Štandardná lehota na odosielanie objednávok je 1-10 pracovných dní od potvrdenia objednávky. Poskytovateľ sa zaväzuje tovar dodať najneskôr do 30 dní od doručenia objednávky.
6.3. V prípade, že poskytovateľ tovar dodať nemôže a to z dôdodu A. tovar nemá na sklade, B. tovar nemôže zaobstarať, je povinný kupujúceho o tomto bezodkladne informovať, zároveň bezodkladne vrátiť kupujúcemu už zaplatenú sumu.
6.4. Poskytovateľ nezodpovedá za zmenu označenia tovaru z dôvodu neohlásenia takýchto zmien zo strany zmluvného partnera poskytovateľa.
6.5. Poskytovateľ si vyhradzuje právo na odmietnutie už potvrdených objednávok alebo ich časti.
6.6. Dodanie časti záväznej objednávky je možné.
6.7. Miesto doručenia je určené na základe objednávky kupujúceho. Za doručenie sa považuje dodanie tovaru na miesto určené kupujúcim.
6.8. Tovar je primerane zabalený a zabezpečený proti poškodeniu. Kupujúci je povinný pri prevzatí tovaru skontrolovať stav a neporušenosť zásielky.
6.9. Za tovar nesie poskytovateľ zodpovednosť do doby jeho prevzatia kupujúcim.
6.10. Poskytovateľ nenesie zodpovednosť za oneskorené dodanie objednaného tovaru kupujúcemu zavinené prepravcom. Za poškodenie zásielky prepravcom zodpovedá v plnom rozsahu prepravca.
6.12. Kupujúci je povinný pred prevzatím tovaru zásielku skontrolovať, o prípadoch poškodenia tovaru a balenia si vyžiadať od zamestnanca prepravnej spoločnosti protokol o zistených vadách alebo zásielku neprevziať. Reklamáciu bez zápisnice o zistených vadách poskytovateľ nepríjma.
7. Cena doručovania tovaru:
-
Dodanie cez DPD, GLS: dodanie na adresu
Kuriér 4,39 EUR
8. Ochrana osobných údajov
Na ochranu osobných údajov kladieme veľký dôraz, zároveň garantujeme, že poskytnuté osobné údaje sú dôverné a budú použité len k uskutočneniu plnenia objednávky, nebudú poskytované tretím osobám, s výnimkou dopravcu.
Registráciou kupujúci udeľuje súhlas so zasielaním marketingových informácií.
Kupujúci objednávkou tovaru udeľuje poskytovateľovi súhlas so spracovávaním svojich osobných údajov za účelom realizácie dodávky tovaru a vyúčtovania. Poskytovateľ sa zaväzuje, že na písomnú žiadosť kupujúceho jeho osobné údaje vymaže zo svojej databázy. S osobnými údajmi kupujúceho poskytovateľ pracuje len v rozsahu zákona č. 122/2013 O ochrane osobných údajov.
Poskytovateľ spracúva len nasledovné údaje kupujúceho: meno a priezvisko, adresa, telefónne číslo, emailová adresa.
V prípade neposkytnutia týchto údajov nie je možné spracovať objednávku.
8.1.
Poskytovateľ informuje kupujúceho o používaní cookies. Užívaním webstránky udeľuje súhlas s používaním cookies. Webstránka cookies uchováva pri vyplnení a zapamätaní údajov z formulára a košíka pri objednávke tovaru, pri autentifikovaní registrovaného užívateľa. Používanie súborov cookie je možné nastaviť / zastaviť/ pomocou vášho internetového prehliadača.
Dĺžka záruky
Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim. Záručná doba pre kupujúcich (pre právnické osoby IČO a DIČ) je 6 mesiacov.
9. Reklamačné (Záručné) podmienky
I. Kupujúci je povinný bezprostredne pri dodaní prekontrolovať spolu s dopravcom stav zásielky (počet balíkov, neporušenosť pásky s firemným logom, poškodenie krabice) podľa priloženého prepravného listu. Kupujúci je oprávnený odmietnuť prevzatie zásielky, ktorá nie je v zhode s kúpnou zmluvou tým, že zásielka je napr neúplná alebo poškodená. Ak takto poškodenú zásielku Kupujúci od prepravcu prevezme, je nevyhnutné poškodenie popísať v predávacom protokole prepravcu.
II. Neúplnú alebo poškodenú zásielku je nutné okamžite oznámiť e-mailom na adresu: jagashop@jagashop.sk spísať s dopravcom zápis o škode a tento bez zbytočného odkladu zaslať e-mailom, alebo poštou predávajúcemu. Dodatočná reklamácia neúplnosti alebo vonkajšieho poškodenia zásielky dáva predávajúcemu možnosť preukázať, že sa nejedná o rozpor s kúpnou zmluvou.
III. Miestom pre uplatnenie reklamácie v SR je: Samuel Šubík, Poruba 145, 97211 Poruba. Tovar nie je možné reklamovať osobne.
IV. Kupujúci môže chybný tovar na reklamáciu zaslať prepravnou službou na adresu prevádzky. Balík by mal byť označený viditeľne "REKLAMÁCIA" a obsahovať: reklamovaný tovar (vrátane kompletného príslušenstva), odporúčame priložiť kópiu nákupného dokladu, podrobný popis závady a dostatočné kontaktné údaje kupujúceho (spiatočná adresa, tel.číslo.). Bez vyššie uvedeného je znemožnená identifikácia pôvodu a závady tovaru.
V. Kupujúci preukáže platnosť záruky predložením nákupného dokladu, ak bol v minulosti tovar reklamovaný, tiež doložiť doklad o reklamácii.
VI. Predávajúci negarantuje plnú kompatibilitu predaných súčastí s inými, pracovníkmi predávajúceho neschválenými komponentmi, ani so softvérovými aplikáciami, ktorých funkčnosť nebola kupujúcim výslovne požadovaná v písomnej objednávke.
VII. Záruka sa nevzťahuje na vady vzniknuté použitím nesprávneho, alebo chybného programového vybavenia, nesprávneho spotrebného materiálu, ani na prípadné škody v dôsledku toho vzniknuté. Ďalej sa záruka nevzťahuje na závady vzniknuté zlou obsluhou, neodborným, alebo neprimeraným zaobchádzaním, použitím a inštaláciou, ktoré sú v rozpore s užívateľskou príručkou, alebo poškodením účinkami prepätia v rozvodnej sieti.
VIII. Predávajúci negarantuje plnú funkčnosť aplikačného software vo verziách, ktoré nie sú vhodné (nie sú vytvorené) pre objednaný operačný systém. Za prípadné problémy spôsobené obmedzenou funkčnosťou aplikácií, ktoré túto podmienku nespĺňajú, nepreberá predávajúci žiadnu zodpovednosť.
IX. Záruka sa nevzťahuje na tovar s porušenou ochrannou pečaťou, informatívnymi nálepkami, sériovými číslami atď. Pečate a sériové čísla sú neoddeliteľnou súčasťou výrobku a nijako neobmedzujú právo zákazníka tovar používať a manipulovať s ním v plnom rozsahu toho, k čomu je tovar určený.
Ďalej sa záruka nevzťahuje na poškodenia vzniknuté:
- mechanickým poškodením tovaru,
- elektrickým prepätím (viditeľne spálené súčiastky, alebo plošné spoje),
- používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou teplotou, prašnosťou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prostredia, ktoré je priamo predajcom alebo výrobcom adresované
- neodbornou inštaláciou, zaobchádzaním, obsluhou, alebo zanedbaním starostlivosti o tovar,
- ak bol tovar alebo jeho časť poškodená počítačovým vírusom,
- pokiaľ sa závada prejavuje iba u software, u ktorého nie je zákazník schopný doložiť legálny spôsob nadobudnutia, alebo použitím neautorizovaného software a spotrebného materiálu,
- tovar bol poškodený nadmerným zaťažovaním, alebo v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii, alebo všeobecnými princípmi,
- vykonaním nekvalifikovaných zásahov, či zmenou parametrov,
- tovar, ktorý bol upravovaný zákazníkom
- tovar bol poškodený prírodnými živlami, alebo vyššou mocou
- na opotrebenie bežným používaním výrobkov,
- na chyby spôsobené nešetrným zaobchádzaním alebo mechanickým poškodením,
- na chyby spôsobené nedodržaním pokynov na používanie a údržbu,
- na chyby, o ktorých kupujúci vie a bola na ne poskytnutá zľava z ceny tovaru.
Nárok na uplatnenie záruky u predávajúceho kupujúcim zaniká:
a) nepredložením dokladu o zaplatení,
b) neoznámením zjavných vád pri prevzatí tovaru,
c) uplynutím záručnej doby tovaru,
d) mechanickým poškodením tovaru spôsobeným kupujúcim,
e) neodborným zaobchádzaním, obsluhou, alebo zanedbaním starostlivosti o tovar.
Predávajúci je povinný vybaviť reklamáciu a ukončiť reklamačné konanie jedným z nasledujúcich spôsobov:
a) odovzdaním opraveného tovaru,
b) výmenou tovaru,
c) vrátením kúpnej ceny tovaru,
d) vyplatením primeranej zľavy z ceny tovaru,
e) písomnou výzvou na prevzatie predávajúcim určeného plnenia,
f) odôvodneným zamietnutím reklamácie tovaru.
X. Predávajúci má právo odmietnuť prijať tovar do reklamácie v prípadoch, kedy reklamovaný tovar, alebo jeho súčasti sú znečistené, alebo nesplňujú základne predpoklady pre hygienicky bezpečné prevzatie tovaru do reklamačného procesu.
8. Spôsob vybavenia reklamácie
Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, bude tovar opravený. Ak nie je oprava možná a povaha chyby nebráni obvyklému používaniu, môže sa predávajúci s kupujúcim dohodnúť na primeranej zľave z ceny tovaru. V prípade zľavy nie je možné neskôr túto vadu reklamovať.
Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby vec mohla byť riadne používaná ako vec bez chyby, predávajúci je oprávnený vadný tovar vymeniť za tovar s rovnakými, alebo podobnými úžitkovými vlastnosťami alebo vystaví dobropis.
I. Reklamácie tovaru predávajúci vybavuje bez zbytočného odkladu, maximálne však do 30 dní odo dňa nasledujúceho po uplatnení reklamácie kupujúcim.
II. Po vybavení oprávnenej reklamácie sa záručná doba predlžuje o dobu trvania reklamácie. V prípade neoprávnenej reklamácie sa záručná doba nepredlžuje. Ak bola reklamácia vybavená výmenou, je ďalšia prípadná reklamácia považovaná za prvú reklamáciu tovaru. (Doba trvania reklamácie sa počíta od nasledujúceho dňa po prijatí do dňa vybavenia reklamácie. Nie však do vyzdvihnutia kupujúcim! O vybavení je zákazník informovaný telefonicky, ktorý uviedol už pri nákupe.)
III. Po vybavení reklamácie predávajúci upozorní o ukončení reklamácie kupujúceho buď telefonicky, SMS, alebo e-mailom. Ak bol tovar zaslaný prepravnou službou, bude po vybavení automaticky zaslaný na adresu kupujúceho. Ak sa z technických dôvodov stane, že SMS alebo e-mail nedostane kupujúci v zákonnej mesačnej lehote, má kupujúci možnosť sa automaticky dostaviť na reklamačné oddelenie, kde mu bude vybavená reklamácia vydaná po predložení originálu príjemky reklamácie.
IV. V prípade nevyzdvihnutia reklamovaného tovaru do 60-tich dní od dátumu podania reklamácie je predávajúci, podľa § 656 Občianskeho zákonníka, oprávnený účtovať pri vyskladnení reklamácie sumu za uskladnenie.
Táto čiastka je stanovená vo výške 1EUR/deň pri tovare nad 5kg, pri tovare do 5kg je cena 0.50EUR/deň.
9 Alternatívne riešenie sporov
V súlade s ustanoveniami zákona č. 391/2015 z. Z. o alternatívnych riešení sporov, prípadne spory medzi e shop a kupujúcim je možné riešiť aj mimosúdnou cestou. Zoznam subjektov alternatívneho riešenia sporov je možné nájsť na stránke ministerstva hospodárstva - http://www.mhsr.sk//
10 Záverečné ustanovenia
Tieto Všeobecné obchodné podmienky sú platné a účinné od 01. 01. 2024. Všeobecné obchodné podmienky strácajú účinnosť nadobudnutím účinnosti nových obchodných podmienok. Predávajúci si vyhradzuje právo meniť obchodné podmienky bez predchádzajúceho upozornenia.
Podľa zákona č. 128/2000 Z. z. o štátnej kontrole v znení neskorších predpisov, orgánom dohľadu v oblasti ochrany spotrebiteľa je Slovenská obchodná inšpekcia, pre Trenčiansky kraj konkrétne Inšpektorát SOI, v Trenčíne pre Trenčiansky kraj, Hurbanova 59, 911 01 Trenčín, telefón +42132/640 01 09fax: +42132/640 01 08, email: tn@soi.sk
Vyhradzujeme si právo všeobecné obchodné podmienky podľa potreby upravovať, taktiež v prípade vypredania skladových zásob tovar nedodať.